O łodziach BARK

Nadmuchiwane łodzie "BARK" produkowane są z zastosowaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań konstrukcyjnych, które zapewniają maksymalny komfort i niezawodność w eksploatacji. Perfekcyjna geometria łodzi zapewnia dokładne krojenie materiałów PVC. Zastosowanie w produkowaniu łodzi BARK precyzyjnych obrabiarek CNC do cięcia blach pozwoliło zastosować wysoki kąt kilewości , co gwarantuje miękkie wystąpienie na falę i doskonałe właściwości jezdne w trudnych warunkach. Nowoczesne, zautomatyzowane urządzenia do produkcji pontonów BARK, wprowadzenie najnowszych osiągnięć i technologii innowacyjnych, pozwalają produkować duże ilości produktów, aktualizować historię małego przemysłu stoczniowego, otwierając nowe klasy łodzi i tworząc nowe standardy jakości, niezawodności i bezpieczeństwa.

  • Obudowa nadmuchiwanej łodzi BARK składa się z kilku niezależnych przedziałów (od 2-ch do 6-ciu, w zależności od modelu), co gwarantuje jej niezawodność i zatopienie.
  • Przedziały pontonów BARK podzielone przegrodzeniem wykonanym w formie półkuli dla wyrównania ciśnienia we wszystkich przedziałach łodzi.
  • Do produkcji pontonów BARK jest używany wysokiej wytrzymałości niemiecki pięciowarstwowy materiał PVC, zaprojektowany specjalnie do produkcji jednostek pływających. Materiał wykonany jest na bazie syntetycznej wysokiej jakości z powłoką polimerową, zwiększającą odporność na ścieranie, na podstawie utworów poli chlorek winylu i poliuretanu, co znacznie zwiększa okres trwałości. Gęsty splot warstwy głównej zapewnia wysoką trwałość i odporność na przecięcia i przebicia. Materiał ten jest bezpieczny dla środowiska i przy regularnej i starannej obsługi nadmuchiwanych łodzi zapewnia jej okres do trwałości 20 lat.
  • Szwy pontonów BARK wykonane z zastosowaniem technologii spawania gorącym powietrzem, co gwarantuje zwiększoną wytrzymałość i trwałość szwów i zapewnia łodzi BARK niezawodność i długi okres trwałości , a pasażerom bezpieczeństwo.
  • U wszystkich silnikowych pontonów BARK sztywno wklejona pod kątem deska pod silnik. Deska pod silnik oraz twarda podłoga wykonane są z wysokiej jakości morskiej sklejki wodoodpornej. Zewnętrzna powierzchnia twardej podłogi ma specjalne "przeciwślizgowe" pokrycie , co pozwala poruszać się w łodzi na stojąco. Wysoką sztywność i wytrzymałość twardej podłogi zapewnia montaż sekcji za pomocą profili aluminiowych. Twarda podłoga nadaje sztywności konstrukcji łodzi przy obciążeniach.
  • Zakończenia balonów nadmuchiwanych łodzi BARK mają specjalny kształt kulisty, co daje najlepszy kąt, do wykończenia w ruchu i szybsze wyjście łodzi na płaszczyźnie, a także pozwala przesunąć deskę pod silnik do końca butli, dzięki czemu łodzi BARK mają większą powierzchnię kokpitu, dużą ładowność i pojemność.
  • Pontony BARK są starannie przemyślane i przeszły liczne testy kształtu obudowy, co pozwala im z powodzeniem wytrzymać znaczne obciążenia przy ciężkich warunkach pływania.
  • Maksymalny w klasie nadmuchiwanych łodzi motorowych kąt kilewości dna i dolnej obręczy deski pod silnik , zapewnia łodzi BARK najlepsze jakości żeglarstwa , doskonałą obsługę i odporność na bieżąco, dzięki czemu łodzi idą dosłownie "na fali", z minimalną ilością odprysków i brakiem twardych uderzeń o fale.
  • Lekkie aluminiowe wiosła nadmuchiwanych łodzi BARK i skuteczne obrotowe uchwyty znacznie ułatwiają wiosłowanie.
  • Wygodne opakowanie — wszystkie modeli pontonów BARK pakowane w poręczną torbę do możliwości mobilnej przenoszenia łodzi przez jednego człowieka. • Przechowywanie łodzi BARK nie wymaga dużo miejsca, co jest wygodne dla miłośników wypoczynku na wodzie, mieszkających w miastach.

  

do koszyka

koszyk
 

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my oddzwonimy do Ciebie:

Pracujemy z Pon - od 9:00 do 21:00, sob - niedz od 9:00 do 19:00

Λ

10:00

V

-

Λ

18:00

V

Λ V